חברה, את חסרה (…וגם חבר)

היי חברה, מה שלומך? איך החיים?

בכל פעם שאת שוכחת לשאול אותך מה שלומך? – את חסרה, בכל פעם שאת שוכחת לבחור, את חסרה…וכן, גם כל פעם שאת עצובה/מבואסת/ירודה/מותשת (הקיפי בעיגול), את חסרה. את חסרה לך וכשאת חסרה לך, את גם חסרה לאהובייך, לאוהבייך, לחיים שלך.

אז…מה שלומך? איך החיים?

בנפש, כמו בגוף, אנו מפתחים את החוזק הפנימי שלנו בזכות ה"משקולות". האם את מבינה שכדי לפתח שריר, הוא צריך לפעול מול התנגדות (משקל כבד)?…כן כן, כמו בשיעורי עיצוב, חיטוב ושאר כושר גופני. אז אותו דבר גם בנפש…קשיים מעצם מהותם, הם ה"משקל" שכנגדו אנחנו מפתחים שרירי תודעה פעילים, לומדים על עצמנו, מגדירים את עצמנו.

מהשניה הראשונה שאת פוקחת את העיניים, בכל רגע ורגע, את בוחרת… ולבחירה שלך יש משמעות מיידית, ומשמעות מצטברת ועצומה על חייך…זכות גדולה ואחריות גדולה לא פחות.  מודעות עצמית מכוונת אותנו לבחור וכל בחירה מחזקת ותומכת ביכולת שלנו לשלוט על חיינו ולשפר אותם.  כל בחירה מושיבה אותך על כסא הנהג של חייך, והופכת אותך לשותפה פעילה מאוד בבריאת המציאות שלך.

את רוצה לדעת אילו בחירות הן בחזקת 'קבועות' ומשפיעות בטווח הקצר והארוך? ובכן

3 הבחירות שישנו את חייך:

  1. הכירי תודה- כל יום, כל היום, על דברים קטנים כגדולים. הכרת תודה זהו אמצעי של תפיסת מציאות (ולא כתגובה רגשית). כאשר זו הפרספקטיבה הקבועה שלך, היא שומרת את תודעתך צלולה ואת יחסייך עם עצמך וסביבתך צלולים ואיכותיים.

  2. לבחור, לבחור, לבחור. היי מודעת וקשובה לאפשרויות הבחירה שקיימות בחייך. הבטיחי לעצמך לחשוב ולפעול בהתאם לכל בחירה.

  3. לתרגל אהבה פעילה:
    אהבה פעילה זו דרך להתגבר על מבוכים רגשיים ולפתח שליטה עצמית איכותית. דמייני שאת מוקפת באור חם ובהיר שהוא אהבה אינסופית. הרגישי שאת שואפת ואוספת אל תוך הלב שלך את כל האנרגיה האוהבת הזו, ואז התמקדי באדם או במצב שקשה לך איתם, ושלחי ישירות אליו את כל האהבה שנמצאת בבית החזה שלך…עד הפירור האחרון. הסתכלי (דמייני) איך האהבה נכנסת אל האדם/מצב, הרגישי איך את נרגעת ומתמלאת שוב באנרגיה.

 

בכל פעם שאת מחייכת ,את מתמלאה

בכל פעם שאת מכירה תודה, את מתמלאה

בכל פעם שאת בוחרת את מתמלאה. את מתחברת לכוח החיים ומעגנת את האהבה בתוך החיים שלך.

מותר לך זכותך לבחור

מוקדש באהבה

לכל השותפות והשותפים

בהרחבת המודעות והלב

התחל שיחה
1
ריקי ניר - אימון וטיפול הוליסטי
היי, איך אפשר לעזור?